Customer Experience Consultant

Nederland

Functiebeschrijving

Als SAP CX Consultant breng je bedrijven naar een hoger niveau in Sales, Service en Marketing.

Je analyseert de huidige processen en behoeften binnen deze domeinen en vertaalt deze naar de juiste oplossingen binnen de SAP C/4HANA-suite.

Je maakt deel uit van een dynamisch en enthousiast team dat de laatste trends in SAP C/4HANA en Customer Experience op de voet volgt.

Je speelt een rol doorheen het hele project en bent betrokken bij analyses, workshops, blueprints, testen en go-live.

Verwachtingen

Je bent een expert op het gebied van SAP CRM, SAP Cloud for Sales of SAP Cloud for Service.

Je bent geïnteresseerd in CRM processen. Kennis van commissies (Callidus) is een extra troef.

Je hebt bij voorkeur een masterdiploma in een economisch of technisch vakgebied.

Nederlands is je moedertaal. Ben je ook sterk in het Engels, dan heb je een voordeel.

Je bent een enthousiaste, gedreven geest met gevoel voor verantwoordelijkheid en ondernemerschap.

Je hebt een uitgesproken interesse in technologie en innovatie.

Natuurlijk ben je flexibel, gemotiveerd en optimistisch – daar zijn we hier allemaal voor.

Wil je SAP C/4HANA grondig leren kennen en de Customer Experience expert worden voor onze klanten? Dan kijken we er naar uit om je te leren kennen.

solliciteer nu

    Hoi, mijn naam is en ik wil me graag kandidaat stellen voor de functie van . U kunt contact opnemen via e-mail: of geef me een belletje:

    Kijk eens naar mijn CV.

    . Je zou me moeten inhuren omdat

    Questions? Feel free to ask.

    Menu